Известие

Collapse
No announcement yet.

оборотите на празен ход се клатят

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Може ли и за да се включа.
    И при мен се получи подобен проблем. Оборотите на празен ход започнаха да се клатят от 1000 до 1500. След като тръгнах и я поизрязах малко се оправи и досега тоя проблем не се е повтарял ( да чукам на дърво ). Колата е 146 TD.

    Comment


    • #17
      Свещите са по каталог NGK, а кабелите са Бош от Киров
      казват, че не смуче въздух
      вече полудявам, като спра някаде на запалена кола, заради парното например и усещам как леко трепери и полудявам, много ми е изнервящо

      Comment


      • #18
        симптомите са като на замърсено МПХ или замърсен дросел... във всеки случай едно почистване на дроселната клапа и на МПХ няма да е излишно...
        http://chiptuner.ru/content/pub_07/
        само не можах да разбера за какъв смукач говориш ...
        Last edited by serafim; d.m.y г., 21:25.
        sigpic
        Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

        Comment


        • #19
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:56.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #20
            с нови МПХ и ТПС пак клати оборотите
            проблема явно мойе и да е механичен

            Comment


            • #21
              Много често в сервизите смяната на свещи се практикува като махат се старите и се навиват новите така както са купени.

              Погледнете какви свещи се монтирали. Вижте дали са за този мотор и проверете с каква настройка трябва да работят тези свещи на този двигател

              Всеки производител и всеки модел свещ си има данни точно за определен двигател колко трябва да бъде гапа между електродите.

              И щом колата има и газ то задължително гапа трябва да бъде по-малък от този на кола която се кара на бензин.

              Гапа е една много важна настройка за добрата работа на свещите! А никой не го прави и от там може да имате немалки проблеми.

              Според мен щом има газ на този мотор гапа трябва да бъде .027 или 0,70 мм.
              Last edited by oem; d.m.y г., 12:27.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                а как оказва влияние замърсения дросел върху клатенето и работата като цяло,че само там не съм барал
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                  а как оказва влияние замърсения дросел върху клатенето и работата като цяло,че само там не съм барал
                  Оказва влияние, но при теб почти никакво.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 12:29.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    свалих го изчистих го от маслото по него имахе малко отлагания,но открих нещо друго от него излиза тръбичка за вакуум но на нея нямаше закачено нищо на нея,за късмет беше запушена, та това ме навя на мисълта да проверя вакуума дето отива към клапшана за резервара надух и взе да съска под десния калник та мисълта ми е тоя вакуум да го запуша ли или да свалям гумата и пласмасата под калника да видя защо съска,но съскането от резервара при всяко отваряне ми говори че май и ел.клапана е здал багажа,някой ако го е минал да казва
                    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                    Comment

                    Working...
                    X